De automatische incasso is niet geslaagd, wat moet ik doen?

Er is een aantal redenen waarom een automatische incasso niet gelukt kan zijn. Maak het bedrag alsnog zo snel mogelijk over naar het bankrekeningnummer op naam van New Mobility Lease BV onder vermelding van het (de) factuurnummer(s).

Nog vragen? Neem dan contact met ons op via 072 - 7920270.

Kun of wil je niet betalen? Dan mag New Mobility Lease wettelijke incassokosten over het bedrag dat je te laat betaalt in rekening brengen. De hoogte daarvan hangt af van het te betalen bedrag.

Verwacht je dat je in de toekomst je maandbedrag niet kan betalen? Neem contact op via 072 - 7920270. We kijken samen hoe we kunnen voorkomen dat New Mobility Lease uiteindelijk de incasso uit handen moet geven.

Ontdek ons fietsplan

Contact

Onze openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00
Zaterdag: 11:00 - 15:00

Bel: 072 792 0270
WhatsApp
Mail